Ból znika jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki

Obecnie nie trzeba obawiać się bólu w gabinecie stomatologicznym, ponieważ już nie tylko zabieg, ale i podanie środka znieczulającego jest całkowicie bezbolesne.

Ból znika jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki

Bezbolesna wizyta, dzięki The Wand

The WandTM to technologia, która polecana jest szczególnie dla osób wrażliwych oraz dzieci. Całe urządzenie składa się z małego komputera i specjalnej końcówki, która z wyglądu przypomina długopis.

Dentysta podczas podawania znieczulenia przykłada końcówkę do dziąsła pacjenta i pod kontrolą mikroprocesora aplikuje lek. Komputer cały czas informuje o kolejnych etapach przenikania znieczulenia do tkanek i kontroluje tempo podawania oraz ciśnienie. Dzięki takiemu rozwiązaniu podawanie leku jest bezbolesne.

Wolniej, ale szybciej

Podczas podawania leku znieczulającego za pomocą tradycyjnej strzykawki występuje ból o różnym natężeniu. Spowodowane jest to rozpychaniem tkanek przez płyn wtłaczany pod ciśnieniem.

Natomiast technologia The WandTM aplikuje lek z prędkością, która pozwala tkankom na bieżące wchłanianie dostarczanego płynu. Podanie znieczulenia trwa ok. 3 minut, a tkanki są natychmiastowo znieczulone. Pozwala to na szybkie rozpoczęcie zabiegu. Z koli podczas użycia tradycyjnej techniki, należy czekać nawet 10-15 minut zanim lek zacznie działać.

Brak dyskomfortu po zabiegu

Po podaniu leku z użyciem The WandTM nie musimy obawiać się odrętwienia twarzy. Dzięki tak nowatorskiej technologii można znieczulić jedynie wybrany fragment ciała, np. okolice jednego zęba.

Zapraszamy na zabiegi stomatologiczne z użyciem znieczulenia The WandTM w gabinecie Dental4You® w Krakowie.