Implant sposobem na pełny uśmiech

dodano: 07.07.2020
otagowano: , ,

Nieestetyczne luki w uzębieniu nie pozwalają Ci spokojnie spać? Wstydzisz szeroko się uśmiechać? Nie potrafisz już cieszyć się każdym dniem? Pojawienie się nawet pojedynczego braku to poważny problem, który wymaga szybkiej reakcji. Współcześnie możesz zdecydować się na kompleksowe leczenie, za sprawą którego Twoje życie całkowicie się odmieni. Jednym z jego etapów jest w pełni bezpieczny i skuteczny zabieg wszczepienia implantów. To właśnie za jego sprawą możliwe jest przywrócenie naturalnych warunków w jamie ustnej.

Bezbolesne wszczepienie implantów

Braki w uzębieniu uniemożliwiają Ci cieszenie się pięknym i zdrowym uśmiechem? W takiej sytuacji zawsze zalecamy przeprowadzenie kompleksowego leczenia, w którym jednym z etapów jest zabieg wszczepienia implantów. Są to małe, tytanowe śrubki, umieszczane w miejsca po utraconych korzeniach. Po ich wszczepieniu stają się one podstawą, na której mocowane są odpowiednie rekonstrukcje protetyczne.

Pierwszym etapem leczenia w naszej klinice jest przeprowadzenie precyzyjnej diagnostyki. Na tej podstawie nasz lekarz dokładnie oceni stan zdrowia jamy ustnej i zaproponuje odpowiednie metody. Przygotowany zostanie wtedy również pełny plan leczenia i wstępny kosztorys, dzięki czemu cały proces rekonstruowania pięknego uśmiechu będzie dla Ciebie w pełni przewidywalny.

Nasz specjalista następnie wszczepi w miejsca po utraconych korzeniach implanty – ich ilość zależy od wielkości powstałej luki oraz warunków kostnych. Podczas jednego zabiegu bez problemu może zostać umieszczonych kilka tytanowych śrubek. Wszczepienie implantów jest całkowicie bezbolesne. Zasługa w tym nie tylko ogromnych umiejętności naszych lekarzy, ale również stosowanych rozwiązań, takich jak amerykańskie, komputerowe znieczulenie. Urządzenie to skutecznie zapewnia komfort podczas całego zabiegu.

Wszczepienie implantów jest procedurą niezwykle skuteczną – sukcesem kończy się niemal 100% przypadków. Po zabiegu następnie pobierany jest wycisk uzębienia, który przesyła się do pracowni protetycznej. Tam zostaje przygotowana odpowiednia rekonstrukcja. Jeżeli spełnia ona wszystkie oczekiwania, jest mocowana na stałe. Od tej pory znowu można cieszyć się pięknym i zdrowym uśmiechem!

Korzystaj z życia

Kto nie lubi rozkoszować się smakiem swoich ulubionych dań? Jak się okazuje, w przypadku wystąpienia braków zębowych może to być utrudnione. Nierzadko zdarza się, że koniecznością jest zrezygnowanie z twardych produktów. Wszystko może się odmienić za sprawą implantów. To właśnie one pozwalają przywrócić naturalne warunki w jamie ustnej, a tym samym pełną funkcjonalność. Oznacza to, że znowu możliwym staje się spożywanie wszystkich pokarmów bez bólu. Z jednej strony od tej pory nic nie będzie stało na przeszkodzie, aby cieszyć się smakiem swoich ulubionych posiłków. Z drugiej – wraz z dietą możliwym będzie dostarczenie wszystkich niezbędnych składników. Na tym jednak nie koniec! Wszczepienie implantów w konsekwencji pozwala rozdrobnić wszelkie pokarmy, dzięki czemu układ trawienny nie zostaje w żaden sposób przeciążony. Jeżeli więc pragniesz cieszyć się zdrowiem, koniecznie zdecyduj się na zastosowanie rekonstrukcji protetycznej mocowanej na w pełni bezpiecznych tytanowych śrubkach!

Ciesz się każdym dniem

Czy wiesz, że wszczepienie implantów w wielu przypadkach umożliwia przywrócić pewność siebie? Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że za sprawą tej metody uzyskiwany jest naturalny efekt estetyczny. Osoby mogące pochwalić się pięknym uśmiechem chętniej podejmują różnego rodzaju inicjatywy. Z większą odwagą kroczą przez życie. Dzięki temu częściej uzyskują sukcesy w życiu zawodowym i towarzyskim. Warto również wspomnieć, że zrekonstruowanie utraconego uzębienia pozwala pozbyć się wad wymowy. Otóż niektóre dźwięki do ich poprawnego wypowiedzenia wymagają, aby język miał pełny kontakt z zębami. Jak się więc okazuje, wszczepienie implantów może mieć korzystny wpływ na wiele elementów codziennego życia, dlatego nic dziwnego, że jest to zalecane rozwiązanie!

Zapomnij o braku komfortu

Wiele osób korzystających z tradycyjnych protez narzeka na stosunkowo niski komfort użytkowania. W nowoczesnych metodach wady te zostały całkowicie rozwiązane. Oznacza to, że przy protezach mocowanych na implantach nie ma ryzyka jej wypadnięcia podczas kichania lub głośnego śmiania się. W ten sposób można uniknąć wielu krępujących sytuacji. Z przyjemnością będziesz mógł spędzać chwile z najbliższymi! Warto również pamiętać, że przy protezach na implantach nie ma konieczności ich wyciągania na noc, w przeciwieństwie do tradycyjnych rozwiązań. Uzyskane w ten sposób efekty są wprost nie do odróżnienia od naturalnych zębów!

Zadbaj o zdrowie

Zęby posiadają wiele funkcji. Jedną z nich jest prawidłowe obciążanie kości. Gdy dojdzie do utraty uzębienia, ta naturalna sytuacja zostaje zachwiana. Skutkiem jest postępujący zanik kości, który powoduje nie tylko pogorszenie estetyki całej twarzy, ale przede wszystkim utracona zostaje pełna funkcjonalność w jamie ustnej. Można tym konsekwencjom skutecznie zapobiec właśnie poprzez wszczepienie implantów. Te małe śrubki wszczepione w miejsce po utraconych korzeniach przejmują również ich funkcje. Za ich sprawą możliwym staje się uniknięcie konieczności przeprowadzenia bardziej skomplikowanego i kosztownego leczenia w przyszłości.

Co możesz teraz zrobić?

Chcesz się cieszyć naturalnie wyglądającym uzębieniem? Koniecznie zdecyduj się na kompleksowe leczenie w naszej klinice. W Dental4You® wykorzystujemy nowoczesne rozwiązania, które powodują, że zabiegi przynoszą niezwykłe efekty estetyczne i funkcjonalne przy zachowaniu najwyższego komfortu. Czekamy na Ciebie, aby spełnić twoje marzenie o pięknym i zdrowym uśmiechu. Aby umówić się na wizytę, wypełnij formularz albo zadzwoń pod numer 12 222 50 10 lub 609 777 166.