Leczenie zębów w ciąży

dodano: 13.07.2020

Stan błogosławiony! Ciąża to piękny i niezwykle ważny okres w życiu każdej kobiety. Jak się jednak okazuje, mogą wtedy pojawiać się różnego rodzaju pytania, na które nie tak łatwo znaleźć rzetelną odpowiedź. Bardzo często wątpliwości dotyczą leczenia stomatologicznego w okresie ciąży. Czy można się na nią wtedy zdecydować? Czy skorzystanie z znieczulenia jest bezpieczne? Postaramy się nieco bliżej przyjrzeć temu zagadnieniu i odpowiedzieć na najczęstsze pytania.

Zadbaj o zdrowie swoich zębów w ciąży!

Czy przeprowadzenie zabiegów stomatologicznych w czasie ciąży jest bezpieczne? Czy zdecydowanie się na ich przeprowadzenie jest konieczne? To częste wątpliwości, z jakimi borykają się kobiety w ciąży. Czasem nawet rezygnują z wizyt w obawie o zdrowie swojego dziecka. To błąd! Jak się okazuje, zrezygnowanie z leczenia stomatologicznego może mieć wiele negatywnych skutków. Przede wszystkim bakterie, odpowiedzialne za pojawienie się chorób zębów i przyzębia, bez większych przeszkód mogą przedostać się do krwiobiegu. Prowadzić to może do wystąpienia zapalenia mięśnia sercowego czy kłębuszkowego zapalenia nerek. Oznacz to pogorszenie ogólnego stanu zdrowia przyszłej mamy, co z kolei negatywnie może odbić się na dziecku. Leczenie stomatologiczne u kobiet w trakcie ciąży staje się wręcz niezbędne. Dlatego w razie konieczności odwiedź gabinet dentystyczny.

Zrezygnowanie z leczenia może spowodować również rozwój próchnicy lub paradontozy, czyli jednej z chorób przyzębia. Skutkiem zaniedbań okazać się może nawet utrata zębów! W takie sytuacji wiele najprostszych czynności wykonywanych na co dzień może powodować trudności. Można temu skutecznie zapobiec, podejmując leczenie jak najwcześniej to możliwe. Jeżeli więc widzisz u siebie jakiekolwiek niepokojące objawy, pamiętaj, aby natychmiast umówić się na wizytę w gabinecie stomatologicznym.

Bezbolesne leczenie

Wielu osobom wizyta w gabinecie stomatologicznym kojarzy się negatywnie. Lękiem napawa przekonanie, że każdy zabieg musi wiązać się z bólem. W naszej klinice korzystamy z komputerowego znieczulenia. Jest to amerykańskie rozwiązanie, które umożliwia znaczne podniesienie komfortu Pacjenta podczas leczenia, ale przede wszystkim sprawia, że nie jest odczuwany ból. Co ważne, skorzystanie ze znieczulenia nie ma negatywnego wpływu na zdrowie dziecka. Okazuje się, że jest wręcz odwrotnie. Dzieje się tak, ponieważ redukowany jest stres podczas leczenia. W ten sposób zmniejszane jest ryzyko wystąpienia jakichkolwiek komplikacji. Dlatego nie obawiaj się! Dzięki komputerowemu znieczuleniu leczenie stomatologiczne będzie mogło odbyć się w pełni komfortowo.

Bezpieczne badania diagnostyczne

W naszej klinice przykładamy ogromną wagę do bezpieczeństwa. Dlatego wykorzystujemy tylko sprawdzone rozwiązania, które wykorzystywane są w renomowanych ośrodkach stomatologicznych na całym świecie. Świetnie zdajemy sobie sprawę, że w niektórych przypadkach koniecznym jest wykonanie dokładnej diagnostyki. Z tego powodu stosujemy technologie umożliwiające uzyskanie zdjęć RTG przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości emitowanego promieniowania rentgenowskiego o 90%! Dzięki temu możemy zapewnić pełne bezpieczeństwo i ochronę Tobie oraz Twojemu dziecku!

Profesjonalna higienizacja jamy ustnej

Dbanie o higienę jamy ustnej jest niezwykle ważne. To właśnie dzięki niej można skutecznie uchronić się przed wystąpieniem poważnych konsekwencji. Największe wątpliwości przyszłych matek budzi skaling, czyli zabieg mający na celu usunięcie kamienia nazębnego. W jego trakcie wykorzystuje się skaler – jest to urządzenie emitujące ultradźwięki. Zabieg ten jest w pełni bezpieczny i nie powoduje żadnych negatywnych skutków. Dlatego nie obawiaj się profesjonalnej higienizacji jamy ustnej podczas ciąży. Dzięki tym zabiegom będziesz mogła skutecznie i, co najważniejsze, bezpiecznie zadbać o zdrowie swoich zębów!

Co możesz teraz zrobić?

Pragniesz cieszyć się pięknym i zdrowym uśmiechem? Koniecznie odwiedź naszą klinikę stomatologiczną, jeżeli uznasz, że to konieczne. Kompleksowo zajmiemy się zdrowiem Twojej jamy ustnej, wykorzystując w pełni bezpieczne rozwiązania. Decydując się na leczenie w Dental4You® masz pewność, że Tobie ani Twojemu dziecku nic nie grozi! Aby umówić się na wizytę, wypełnij formularz albo zadzwoń pod numer 12 222 50 10 lub 609 777 166.